Sofija Malmberg. Mokyklos biblioteka kaip funkcija, o ne kaip fizinė erdvė



Sofijos Malmberg pranešimas „Mokyklos biblioteka kaip funkcija, o ne kaip fizinė erdvė – kaip integruoti medijų ir informacinį raštingumą į mokymosi procesą“. - Ką reiškia „Mokyklos biblioteka kaip funkcija“?
- Kaip sukurti bibliotekos programą, orientuojantis į medijų ir informacinį raštingumą, paremtą mokyklos ugdymo programa?
- Kaip mokyklos biblioteka gali prisidėti siekiant mokyklos edukacinių tikslų?
- Projektine veikla paremti pavyzdžiai, kaip medijų ir informacinis raštingumas gali būti integruotas į mokymosi aplinką.
Sofija Malmberg dirba bibliotekininke Stokholmo Adolfo Fridricho muzikos mokykloje-pradinėje mokykloje. Ji yra gerai žinoma lektorė, skatinanti aktyvią mokyklos bibliotekos plėtrą, bibliotekininkystės ir informacijos mokslų magistrė, knygos autorė. Renginį organizuoja Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje kartu su Ugdymo plėtotės centru. Paroda „Mokykla 2014“. 2014 m. lapkričio 22 d. Parengė Daina Karlonaitė.

0 komentarai (-ų):