Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Ugdymo plėtotės centras pristato parodą „Mokykla 2014“
22:34
0
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Mąstau, todėl nesiunčiu – kaip mokytojai gali padėti mokiniams išvengti sekstingo spąstų?
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
►
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
▼
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
▼
lapkričio
(93)
Rasa Jančiauskaitė. Daugiafunkciai centrai: projek...
Giedrė Misiūnienė. Socioedukacinio darbo svarba be...
Reda Kneizevičienė. Kazlų Rūdos savivaldybės geroj...
Giedrė Kvieskienė. Socioedukacinio darbo svarba be...
Haris Urvinis. Vaikų dienos centrų funkcijos ir vy...
Asta Plataunienė. Tarpinstitucinio bendradarbiavim...
Projektas „Lyderių laikas 2“. Lyderių klubai Lietu...
Giedrė Tumosaitė. Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Sofija Malmberg. Mokyklos biblioteka kaip funkcija...
Ugdymo plėtotės centras pristato parodą „Mokykla 2...
Roma Bončkutė. Kristijono Donelaičio įtaka Simono ...
Mokytojų dalykininkų metodinė diena
Renginių habil. dr. Meilės Lukšienės gimimo 100-os...
Ugdymo turinio planavimai (Švietimo įstaigų vadovų...
Švietimo aktualijų pristatymas projekto partneriams
Supervizija — nauja kvalifikacijos forma mokytojams
Kitoks kūrybiškumo ugdymas. Vienos bibliotekos ist...
Jolita Butkienė. Mokytojų lyderystė: nauja samprat...
Anne Hoejholt. Rengiant mokytojus turi būti taikom...
Vaiva Vaicekauskienė. Alternatyvus ugdymas: altern...
Eglė Pranckūnienė. Lyderystės vardan mokymosi esmi...
Gražina Šeibokienė. Integruotas ugdymo turinys — n...
Nauja patirtis — ilgalaikės pedagogų stažuotės
Savivaldybių mokytojų metodinių būrelių pirmininka...
Kaip sekasi įgyvendinti Etninės kultūros ugdymo be...
Knygų herojai atgimsta Šešėlių teatre
Kūrybinės dirbtuvės „Metai repo stiliumi“
Aurelija Leonavičienė. Kristijono Donelaičio „Metų...
Andrius Bukis. Programos „Pestalozzi“ patirtis: so...
Ugdymo plėtotės centro renginiai 2013–2014 mokslo ...
Pedagogų karjeros raidos modelio viešieji svarstymai
Mokytojo lyderystė, siekiant kiekvieno mokinio paž...
Metodinės dienos pedagogams
Mentoriai pradedantiesiems pedagogams
Kaunas Domas. Kristijono Donelaičio asmeninė bibli...
Paramos kolegai modelis — šiuolaikinė kvalifikacij...
Nauja galimybė tobulėti pradedantiesiems pedagogams
Metodinės dienos švietimo specialistams
Pradedančiųjų pedagogų mokymų stovykla
Rolandas Kazlas skaito Kristijoną Donelaitį
Vilniaus licėjaus moksleiviai pristato 2011—2012 m...
Carmen Cago Dugo. Kristijono Donelaičio „Metų“ ve...
Mokyklos gyvenimo centras — biblioteka
Austėja Landsbergienė. Mokomės veikdami
Marytė Puzaitė. Ugdymo metodų atranka (2/4)
Inovatyvių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo form...
Gitanas Nausėda. Kodėl žmonės kolekcionuoja (1/5)
Iš Gitano Nausėdos kolekcijos: polonistika ir litu...
Visuminis mokymasis. Mentorius
Iš Gitano Nausėdos kolekcijos: prūsistika (3/5)
Gitanas Nausėda. Kolekcininko nuodėmės ir svajonės...
Iš Gitano Nausėdos kolekcijos: ikonografija ir ran...
Stažuotė Suomijoje
Mini mokymai. Tema „Mokymasis bendradarbiaujant“
Individualus mokymasis su elektroninių knygų skait...
Inovatyvių kvalifikacijos tobulinimo formų mugė
Saugus internetas mokyklose
Mini mokymai. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas
„Intel“ mokymai
Nuolatinio mokymosi kelyje: projekto patirtys (201...
Mokomasis filmas „Mokomės kartu“ (II dalis)
Mokomasis filmas „Mokomės kartu“ (I dalis)
Vidurinio ugdymo dailės mokytojų darbo grupės darb...
Sabina Kalibataitė: „Paaugliui muzika tampa oaze“
Ruth Miura: dr. Šiniči Suzuki mokė meile ir savo p...
Eduardo Vianna. Mokymas(is), raida ir vidurinis ug...
Produktyvusis mokymasis Lietuvoje: pirmųjų mokslo ...
Alizavos mokyklos bibliotekos sėkmės istorija
Kęstutis Urba. Juokas -- tai laisvė? (Apie dabarti...
Saugus internetas. Tikri ir virtualūs draugai (12 ...
Antanas Kairys. Suskaičiuokime iki penkių: didieji...
EAVI LT - Kelionė medijų raštingumo link
Irena Stulpinienė. Esminis ir tvarus dvasinio huma...
Leonard Turton. Alternatyvus ugdymas: alternatyva ...
Marytė Puzaitė. Ugdymo proceso organizavimo nuosta...
Stephan Gerhard Huber. Challenges for school leade...
Graham HC Donaldson. Leadership in Education
Beatriz Pont. Looking ahead: Trends and perspectiv...
Pasi Sahlberg. School Leadership and the Global Ed...
Michael Schratz. Leading towards the emerging futu...
Visuomenės sveikatos priežiūra daugiafunkciuose ce...
Matematikos pamoka kitaip
Algirdas Kęstutis Rimkus. Valstybinės švietimo str...
Žydronė Žukauskaitė. Mokytojo žvilgsnis į šiandien...
Visuminis mokymasis. Įsitraukimas
Edita Tamošiūnaitė. Vaiko gerovė -- efektyvi šviet...
Roma Žakaitienė. Savivaldybių politika švietime: a...
Patricija Kalkytė. Lietuvos švietimas mokinio akimis
Aidas Aldakauskas. Lietuva. Švietimas regionuose 2...
Genoveita Krasauskienė. Bendrojo ugdymo politikos ...
Dainius Pavalkis. Lietuvos švietimas -- šalies pri...
Sveikinimai konferencijos „Valstybinė švietimo str...
Baigiamoji mokymų stovykla pradedantiesiems pedago...
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):