Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
„Prisijungusi Lietuva“. Skaitmeninė savaitė 2021
14:03
0
Bibliotekininkams skirtos vaizdo transliacija įrašas, kuriame pristatoma artėjanti „Skaitmeninė savaitė“.
Projektas „Prisijungusi Lietuva“.
2021-03-05
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Brandos darbo aprašo rengimas. Bendrieji etikos principai
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
▼
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
▼
kovo
(103)
Europos specialiojo ir įtraukiojo ugdymo plėtros a...
Vilniaus humanistinė mokykla. Teatro pamoka. Virvė...
Vilniaus humanistinė mokykla. Matematikos tekstini...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Vaikys...
New EdTech Classroom. Canva for Education Tutorial...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Pokyli...
Lietuvos laisvosios rinkos institutas. Kaip matuot...
Vilniaus humanistinė mokykla. Daugybos pamoka (2–4...
TED-Ed. Why every world map is wrong? (Kodėl visi ...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Kalbos klubas pli...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Kūrybingumo mokykla. Kelionė į Marsą ir atgal
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Lietuv...
Vilniaus universitetas. Pokalbis su broliu Evaldu ...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Edukaci...
„Prisijungusi Lietuva“. Skaitmeninė savaitė 2021. ...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Apie m...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Ciklas „Partizani...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Virtual...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Vir...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Dumblia...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Mikroor...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Kraujas...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Pamati...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Organiz...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Ląsteli...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Ląstelė...
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „COVID-1...
Vilniaus humanistinė mokykla. Geografijos pamoka. ...
Vilniaus humanistinė mokykla. Pavasario lygiadienis
„Prisijungusi Lietuva“. Skaitmeninė savaitė 2021. ...
Kauno tvirtovės VII fortas. Kaip dirba mokslininkai?
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „COVID-1...
Kūrybingumo mokykla. Ar robotai gali įsimylėti?
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Vengrų...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Edukacijų ciklas ...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Vilnia...
Aštuntoji diena. Ar ateityje knyga taps žmogaus pa...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
LMNŠC nuotolinių gamtos pamokų ciklas „Pažinimo vo...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. V. Gerulaičio pas...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Nacionalinė švietimo agentūra. Nuotolinė konsultac...
Nacionalinė švietimo agentūra. Viešoji konsultacij...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Ska...
Paroda „Mokykla 2020“. Kviečiame dalyvauti tarptau...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Kaip V...
School Education Gateway. Blended learning: creati...
Aštuntoji diena. Filosofas Jurgis Dieliautas: „Ar ...
Nacionalinė švietimo agentūra. Nuotolinė konsultac...
New EdTech Classroom. EdTech Tools to Gamify Learn...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Didži...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Apie žydų istorij...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Pirmie...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Aštuntoji diena. Negatyviam šališkumui pataikaujan...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Prof. V. Landsber...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Paroda „Mokykla 2020“. Tapau saugesnio interneto a...
Paroda „Mokykla 2020“. Kai medicina buvo girnomis,...
NŠA vaizdo konferencija „Mokyklų direktorių pavadu...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Vaizdo ...
Paroda „Mokykla 2020“. Koja kojon su technologijom...
Mokykla „Paroda 2020“. Geografinių informacinių te...
TEDx Talks. Climate lessons we taught children but...
TED-Ed. how would you choose to reimagine the worl...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Maras
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Triran...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Meno edukacijų ci...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Kur...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Kaip at...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Paž...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Kalbos klubas. Li...
LR Vyriausybė. Viešoji nacionalinė konsultacija „Š...
New EdTech Classroom. Blended Learning Strategies ...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Pranci...
Vilniaus Santaros klubo diskusija „Ar tikrai mums ...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Edukacijų ciklas ...
„Prisijungusi Lietuva“. Skaitmeninė savaitė 2021
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Žie...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Legend...
VU Filosofijos fakultetas. Egdūnas Račius. Islamiš...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. VEX...
LMNŠC nuotolinių gamtos pamokų ciklas „Pažinimo vo...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Kaip V...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Šia...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Kai...
Herojaus mokykla. Greitakalbės iššūkis
Vilniaus humanistinė mokykla. Kas yra religija?
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Meno edukacijų ci...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Klu...
School Education Gateway. Online bullying in scho...
Nacionalinė švietimo agentūra. Nuotolinis susitiki...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Paroda „Mokykla 2020“. Sėkminga pradžia su „Start ...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Van...
Paroda „Mokykla 2020“. Tarptautinis matematikos ko...
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
►
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):