Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
E. skautų TV. Kaip parengti gerą pristatymą?
15:52
0
Kuriant pristatymus reikia atkreipti dėmesį į kelis ypač svarbius aspektus.
Projektas „Prisijungusi Lietuva“.
2020-11-24
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Brandos darbo aprašo rengimas. Bendrieji etikos principai
Mąstau, todėl nesiunčiu – kaip mokytojai gali padėti mokiniams išvengti sekstingo spąstų?
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
▼
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
▼
lapkričio
(83)
„Dideli maži ekranai“. Apie vaizdo kalbos priemon...
Vystomojo bendradarbiavimo platformos pamokų cikla...
Vystomojo bendradarbiavimo platformos pamokų cikla...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Mokymai „Kaip sud...
„Dideli maži ekranai“. Apie vaizdo kalbos priemone...
„Dideli maži ekranai“. Kaip kuriama reklama? Kodėl...
Vystomojo bendradarbiavimo platformos pamokų cikla...
Vystomojo bendradarbiavimo platformos pamokų cikla...
Vystomojo bendradarbiavimo platformos pamokų cikla...
„Dideli maži ekranai“. Apie reklamų tikslus, tipus...
„Dideli maži ekranai“. Apie medijas ir algoritmus...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su A...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Nuotoliniai bibli...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Nuotoliniai bibli...
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departame...
School Education Gateway. Intercultural Learning (...
LMNŠC nuotolinių gamtos pamokų ciklas „Pažinimo vo...
New EdTech Classroom. Strategic Problem Solving wi...
E. skautų TV. Kaip parengti gerą pristatymą?
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su A...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Meno edukacijų ci...
E. skautų TV. Kuo naudinga programėlė „Google Lens“?
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Pil...
E. skautų TV. Kas yra hakatonai?
E. skautų TV. Programos „Zoom“ naujienos
Animacinis filmukas „Mano herojus – tai tu“ („My ...
Vilniaus universitetas. Odeta Bložienė. Kaip pradė...
TED-Ed. Which bag should you use? (Kokį krepšelį t...
A. Mickevičiaus viešoji biblioteka. Sutartinių rat...
School Education Gateway. Creative Project-Based L...
Paramos vaikams centras. Kas padeda apsaugoti vaik...
LMNŠC nuotolinių gamtos pamokų ciklas „Pažinimo vo...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su r...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Pokalbis su rašytoja Un...
School Education Gateway. Family participation dur...
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Soc...
TED-Ed. How fast is the speed of thought? (Kokiu ...
„Consilium educationis“ seminaras „Multimodalus ug...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
LMNŠC nuotolinių gamtos pamokų ciklas „Pažinimo vo...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. V. Gerulaičio pas...
ESPAD 2019 m. tyrimas apie alkoholio ir kitų narko...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Kom...
Paramos vaikams centras. Nuotolinis mokymasis: kod...
Konferencija „Mokslas visuomenei: galimybės ir išš...
Ugdymo(si) pokytis mokykloms bendradarbiaujant (3)
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vai...
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Kul...
Ugdymo(si) pokytis mokykloms bendradarbiaujant (2)
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Kūr...
Ugdymo(si) pokytis mokykloms bendradarbiaujant (1)
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Paž...
New EdTech Classroom. How to Build a Google Slides...
TEDx Talks. Children are Ambassadors to lead the f...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su p...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Paramos vaikams centras. Brolių ir seserų konflikt...
E. skautų TV. Simona apie misiją socialiniuose ti...
E. skautų TV. Kai susiduri su internetiniais sukčiais
TED-Ed. The dark history of bananas (Tamsioji ban...
Vilkijos gimnazijos istorijos mokytojas Žygimantas...
VGTU inžinerijos licėjaus pradinių klasių mokytoja...
VU. Efektyvus mokymasis: kas padeda palaikyti prod...
Paramos vaikams centras. Reakcijos, kurias gali iš...
LMNŠC nuotolinių gamtos pamokų ciklas „Pažinimo vo...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Kalbos klubas. Nu...
Viešoji diskusija „Mokyklų patirtys ir iššūkiai ug...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kai...
Paramos vaikams centras. Kaip motyvuoti vaikus mok...
TED-Ed. Can you outsmart a troll? (Kaip pergudraut...
A. Mickevičiaus viešoji biblioteka. Pokalbis apie ...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su p...
„Consilium educationis“ seminaras „Nuotolinis moky...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su p...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
Konsultacijų ciklas su EBPO ekspertu dr. Philu Lam...
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):