„Dideli maži ekranai“. Kaip kuriama reklama? Kodėl svarbu būti kritiškiems?



Gyvename judančių vaizdų pripildytame pasaulyje. Filmai, televizijos laidos, vaizdo žaidimai, reklamos, muzikiniai klipai ir kitos audiovizualinės medijos, tai šiuolaikinė kultūra, formuojanti mūsų pasaulėvaizdį. Tačiau, ką apie ją žinome? Pažinkime mus supančius didelius ir mažus ekranus. 
 Projektas „Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas Lietuvos mokyklose“ pristato trumpų pamokų ciklą, kviečiantį pažinti ekranų kultūrą ir jaunimui aktualias audiovizualines medijas. 

Projektas „Dideli maži ekranai“. 
2020-11-27

3 komentarai:

  1. Vaizdo (video) reklama ne tik lengvai leidžia perteikti emocijas, stiprinti įvaizdį ar originaliai pristatyti verslo produktus, tačiau kaip reklamos internete forma, tai yra ir viena efektyviausių priemonių. Ypač socialiniuose tinkluose. Pvz. Facebook platformoje patalpinus paprastą įrašą (nuorodą, nuotrauką arba paveikslėlį), beveik visais atvejais turėsim mažesnį reklamos pasiekiamumą, nei patalpinus gyvą ir įdomų vaizdo turinį (video įrašą).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dar buvo galima daugiau reklamos pavyzdžių. Kažkaip gyviau visas mokymas, kai yra pavyzdžiai aptariami. Pvz. čia radau dar vieną įdomų straipsnį apie reklamą internete: http://www.kim.lt/blog/2018/08/11/3-zingsniai-kaip-sukurti-efektyvu-facebook-reklamos-skelbima.html

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dar buvo galima daugiau reklamos pavyzdžių. Kažkaip gyviau visas mokymas, kai yra pavyzdžiai aptariami. Pvz. čia radau dar vieną įdomų straipsnį apie reklamą internete: http://www.kim.lt/blog/2018/08/11/3-zingsniai-kaip-sukurti-efektyvu-facebook-reklamos-skelbima.html

    AtsakytiPanaikinti