Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Martin Wilke, Henning Graner. Sudbury mokyklos
10:30
0
Šaltinis: Martin Wilke, Henning Graner. Sudbury Schools.
Iš anglų k. vertė ir subtitravo Andrius Burnickas.
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Mąstau, todėl nesiunčiu – kaip mokytojai gali padėti mokiniams išvengti sekstingo spąstų?
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
►
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
▼
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
▼
spalio
(71)
Danutė Baranauskienė. Pagrindiniai Valdorfo pedago...
Visuminis mokymasis. Kūrybingumas
Atvirasis švietimas: kodėl svarbu dalytis?
Martin Wilke, Henning Graner. Sudbury mokyklos
Trumposios stažuotės pedagogams Lietuvoje
Dvikalbio ugdymo mokymai pedagogams
Mokytojų asociacijų atstovų stažuotė Vokietijoje
Mokymai pedagogams apie saugų internetą
Fizikos mokytojų stažuotė Šveicarijoje
Ugdomojo vadovavimo mokymai
Visuminis mokymasis. Kiekvienas iš mūsų
Lietuvių kalbos metodinės medžiagos naudojimo gali...
Netradicinės aplinkos kūrimas: pagalba mokiniui ir...
Metodinės dienos „Mokinių mokymo(si) pasiekimų ger...
Mokomasis filmas „Kauno mokyklos-darželio „Šviesa“...
Mokomasis filmas „IKT naudojimas ugdymo procese“
Mokomasis filmas „Informacijos paieška bendrųjų ge...
Mokomasis filmas „Besimokanti mokytojų bendruomenė“
Mokomasis filmas „Fizikos pamoka netradicinėse apl...
Mokomasis filmas „Vadovavimo stiliai“
Mokomasis filmas „Stresas egzaminų metu. Kaip jį s...
Mokomasis filmas „Kaip organizuoti tėvų susirinkimą?“
Mokomasis filmas „Mokytojai ir konfliktai“
Visuminis mokymasis. Idėjos esmė
James McCall. Šiuolaikinis vadovėlių vertinimas
Visuminis mokymasis. Žaidimas
Inga Misikienė. Vaikų piešiniai (2/2)
Inga Misikienė. Vaikų piešiniai (1/2)
Kari Frid. Valdorfo mokyklos siekis -- visuomenės ...
Mokomasis filmas „Kaip atpažinti patyčias?“
Mokomasis filmas „Kaip išugdyti jaunąjį tyrėją?“
Mokomasis filmas „Debatai“
Mokomasis filmas „Kartų polilogas. Kaip ugdyti šiu...
Mokomasis filmas „Sėkminga pamoka. Planavimas“
Mokomasis filmas „Kaip sukurti patrauklią mokyklos...
Mokomasis filmas „Kaip organizuoti patyčių prevenc...
Mokomasis filmas „Kaip prisistatyti?“
Mokomasis filmas „Mokytojų „perdegimas“. Kaip jo i...
Mokomasis filmas „Kaip organizuoti modulinį mokymą?“
Mokomasis filmas „Ką sako mokytojo kūno kalba?“
Mokomasis filmas „Projektinė užduotis“
Mokomasis filmas „Darbas grupėmis“
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti Europos pilietį?“
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti pilietiškumą?“
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti mokinių verslumą?“
Mokomasis filmas „Kaip vertinti ugdymo procese?“
Mokomasis filmas „Kaip sukurti ugdymuisi patraukli...
Mokomasis filmas „Penki patarimai pradedančiajam m...
Mokomasis filmas „Mokytojo profesijos svarba“
Mokomasis filmas „Durstinio metodas“
Mokomasis filmas „Kaip tiriamoji veikla skatina mą...
Mokomasis filmas „Kaip naudoti IQES platformą įsiv...
Rasa Ragauskaitė-Driukienė. Metų laikų ratas. Esmi...
Rasa Ragauskaitė-Driukienė. Metų laikų ratas. Esmi...
Mokomasis filmas „Pamoka muziejuje“
Mokomasis filmas „Problemų sprendimu grįstas mokym...
Mokomasis filmas „Kaip organizuoti ekskursiją?“
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti emocinį intelektą? V...
Mokomasis filmas „Kaip padėti mokiniams planuoti k...
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti mokinių kūrybingumą?“
Projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir pe...
Mini mokymai
Mokomasis filmas „Mintys apie Lietuvos švietimo ra...
Neurodidaktikos teikiamos galimybės ugdymui
Pedagogų karjera: galimybės ar iššūkiai
Netradicinės mokymosi aplinkos pedagogams
Stažuotės Lietuvoje
Supervizija
Inovatyvios pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formos
Ugdomasis vadovavimas
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):