Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Herojaus mokykla. Nuotolinis mokymasis: 5 patarimai mokytojams
09:57
0
Mokytojos Ievos 5 patarimai mokytojams.
Herojaus mokykla.
2020-09-29.
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Mąstau, todėl nesiunčiu – kaip mokytojai gali padėti mokiniams išvengti sekstingo spąstų?
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
▼
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
▼
rugsėjo
(87)
E. skautų TV. Ką reikia žinoti apie autorių teises...
School Education Gateway. Languages as Cultural He...
E. skautų TV. Diskusija su A.Tapinu: kokie melagin...
Draugiškas internetas. Kaip užtikrinti saugų naršy...
Draugiškas internetas. Kenkėjiškos programinės įra...
Reflecting on distance learning: what can we take ...
TEDx Talks. Modern Education Isn't Modern (Šiuolai...
Herojaus mokykla. Nuotolinis mokymasis: 5 patarima...
Herojaus mokykla. Nuotolinis mokymas: 4 būdai suku...
Herojaus mokykla. Nuotolinis mokymasis namuose: pa...
TEDx Talks. Authentic Learning as a Vehicle for Ch...
E. skautų TV. Ar žinai, kur naudoti 3D projektavimą?
E. skautų TV. A. Tapinas ir A. Valinskas kalba api...
Vaizdo pamokos. Pasikartok geometriją
TEDx Talks. Can a Font Eradicate Illiteracy? (Ar g...
Vaizdo pamokos. Matematikos VBE 2020 (pagrindinė ...
Vaizdo pamokos. Matematika: skaičiai ir skaičiavim...
TED-Ed. Is human evolution speeding up or slowing ...
Pažink valstybę. Kaip įgyjama pilietybė?
Autizmo spektro sutrikimas ir biblioteka: misija į...
Pažink valstybę. Lietuvos teritorija ir miestų herbai
Pažink valstybę. Virtuali pamoka apie pilietiškumą
Neleisk bėdai išplisti! Su patyčiomis kovoti paded...
Nešluok problemų po kilimu. Su patyčiomis kovoti p...
TED-Ed. Explore Camus’ philosophy of the absurd (P...
Vaizdo pamokos. Lygtys su kvadratinėmis šaknimis
Aštuntoji diena. Kaip gimsta jaunimo socialinės i...
NVSC konsultacija ugdymo įstaigų bendruomenėms, ka...
Vaizdo pamokos. Logaritminės lygtys
Vaizdo pamokos. Lygčių sistemos
Geo History. History of major epidemics and pandem...
Geo History. History of the European Union (Europo...
Vaizdo pamokos. Keramikos degimas
LMNŠC. „Pamoka gamtoje – svajokime drauge“. Kybart...
LMNŠC. „Pamoka gamtoje – svajokime drauge“. Pagram...
Švietimo konferencija „Dirbtinio intelekto kompete...
TEDxTalks. Why COVID-19 Provides Hope For Climate ...
Aštuntoji diena. Žiaurus vaikų elgesys: kaip išeit...
Autizmo spektro sutrikimas ir biblioteka: misija į...
Aštuntoji diena. Kaip pabudinti vaikų meilę Tėvynei?
Aštuntoji diena. Kaip mokyti vaikus empatijos?
L. Bručkienės knygos „Be 5 minučių prestižinė“ pri...
TEDx Talks. Learning anything super-quick is SIMPL...
TEDx Talks. Innovation and Education (Inovacijos i...
TEDx Talks. Children in Their Talents, a Basic Rig...
Microsoft Global Learning. Social-Emotional Learni...
Microsoft Global Learning. Creativity and Critical...
Microsoft Global Learning. Strengthening Student E...
Microsoft Global Learning. Inclusive Education (Įt...
Microsoft Global Learning. Remote Learning with Mi...
Projekto „Informatinio mąstymo ugdymas mokant(is) ...
„Microsoft Teams“. Kaip planuoti įvykius kalendori...
eTwinning Europe.Teaching students to make their o...
TED-Ed. Are all of your memories real? (Ar visi jū...
TED-Ed. A brief history of plastic (Trumpa plastik...
Lietuvių gestų kalbos bendrosios programos atnauji...
Vaizdo konferencija „Švietimo pagalbos teikimas mo...
Mokyklos galės įsigyti daugiau skaitmeninių mokymo...
Mokyklos saugosi nuo virusų
Matematikos bendrosios programos atnaujinimo darbų...
European Schoolnet. Europeana in My Classroom (Eur...
European Schoolnet. Europeana in My Classroom (Eur...
„Prisijungusi Lietuva“. Regioniniai hakatonai „Sta...
Informatikos ugdymo bendrųjų programų atnaujinimo ...
TED-Ed. The rise of modern populism (Populizmo aug...
Dorinio ugdymo (etikos ir tikybos) bendrųjų progra...
Sveikatos ir fizinio ugdymo bendrųjų programų atna...
Seminaras mokytojams „MOODLE aplinkos galimybės ir...
Seminaras MOODLE administratoriams „Kaip pasiruošt...
Seminaras mokyklų vadovams „Kodėl verta rinktis MO...
Augustė Nalivaikė. Virtualios realybės žurnalistika
E. skautų TV. Virtualios realybės žurnalistika. Ka...
„Microsoft Teams“. Kaip dirbti su komandomis ar kl...
TED-Ed. Why people fall for misinformation (Kodėl ...
Pradinio ugdymo (lietuvių kalbos ir matematikos) b...
TED-Ed. Evolution’s great mystery (Didžioji evoliu...
Pažinkime vaikystę. Mano svajonių kambarys
Pažinkime vaikystę. Pažaiskime „Pac man“
Pažinkime vaikystę. Pažintis su liniuote
Vaizdo konferencija „Švietimo pagalbos teikimas mo...
TED-Ed.Is the weather actually becoming more extre...
Rekomendacijos mokykloms 2020–2021 mokslo metams
Istorijos ir pilietinio ugdymo bendrųjų programų a...
„Google Classroom“ apžvalga mokytojams ir mokyklų ...
„G Suite for Education“ apžvalga IT koordinatoriams
Atnaujinamų gamtamokslinio ugdymo bendrųjų program...
Geografijos bendrosios programos atnaujinimo darbų...
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):