Renkuosi mokyti. Mokymasis per patyrimą: kokia to nauda mokiniams?
vietimo bendruomenei turbūt gerai pažįstama sąvoka – „patyriminis ugdymas“, tačiau, ar pakankamai kalbame apie tokio ugdymo naudą mokiniams? Šiame tinklalaidės „O čia pažymiui šitas?“ epizode dalinamės vienos mokyklos patyriminio ugdymo istorija – Vilniaus Senvagės gimnazija prieš 2 metus prisijungė prie mūsų programos ir įgyvendino pokyčio projektą, kurio pagrindas – patyriminės veiklos mokiniams. Šios veiklos pasižymėjo visų mokinių įsitraukimu ir atsakomybe, ekologinių idėjų skleidimu, technologiniais ir kūrybiniais mokinių sprendimais. Kaip šių veiklų dėka mokyklai pavyko paįvairinti mokymosi kasdienybę, kaip pasirinkimo laisvė išlaisvino mokinių kūrybiškumą, kaip tai padėjo ne tik mokytis pažymiui, bet ir nuoširdžiai domėtis nauja veikla. Apie tai ir dar daugiau Vilniaus Senvagės gimnazijos mokytoją Rūtą Česnienę bei mokinius Nojų ir Gabiją kalbina švietimo konsultantė Rūta Gudmonaitė. Gero klausymo!
Projektas „Renkuosi mokyti“.
2021-06-08
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
0 komentarai (-ų):