Renkuosi mokyti. Mokslo studija apie nuotolinį ugdymą – nuo ašarų iki pasididžiavimo?
Kalbėta, prikalbėta ir apkalbėta apie pandemijos akivaizdoje vykusį ir vykstantį nuotolinį ugdymą, tačiau mes kviečiame į jį pažvelgti iš mokslo pusės. Apie 2020 metų pavasarį ir rudenį vykusį nuotolinį ugdymą kalbame su dr. Irena Stonkuviene – viena iš mokslo studijos „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“ autorių.
✔Kas buvo sunkiausia mokiniams, jų tėvams, mokytojams bei administracijai?
✔Ką pandemija „nuskriaudė“ ir „apdovanojo“ labiausiai?
✔Kaip keitėsi mokytojo vaidmens vertinimas?
✔Kokių laimėjimų ši situacija galiausiai atnešė?
Kalbina „Renkuosi mokyti!“ alumnė Indrė Lebedytė-Mečionienė.
Projektas „Renkuosi mokyti“.
2021-05-25
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
0 komentarai (-ų):