Renkuosi mokyti. Mokslo studija apie nuotolinį ugdymą – nuo ašarų iki pasididžiavimo?



Kalbėta, prikalbėta ir apkalbėta apie pandemijos akivaizdoje vykusį ir vykstantį nuotolinį ugdymą, tačiau mes kviečiame į jį pažvelgti iš mokslo pusės. Apie 2020 metų pavasarį ir rudenį vykusį nuotolinį ugdymą kalbame su dr. Irena Stonkuviene – viena iš mokslo studijos „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“ autorių. 
 ✔Kas buvo sunkiausia mokiniams, jų tėvams, mokytojams bei administracijai? 
 ✔Ką pandemija „nuskriaudė“ ir „apdovanojo“ labiausiai? 
✔Kaip keitėsi mokytojo vaidmens vertinimas? 
 ✔Kokių laimėjimų ši situacija galiausiai atnešė? 
Kalbina „Renkuosi mokyti!“ alumnė Indrė Lebedytė-Mečionienė. 
Projektas „Renkuosi mokyti“. 2021-05-25

0 komentarai (-ų):