Renkuosi mokyti. Pažymiai ir mokymasis: motyvacija, pažymių nauda ir nenauda bei galimybės vertinti kitaip



Po metų pertraukos programos „Renkuosi Mokyti!” tinklalaidė „O čia pažymiui šitas?“ sugrįžta į eterį! Sugrįžimo epizodui programos 6 kartos alumnė Elzė Vareikytė kalbina programos 12 kartos dalyvį, fizikos mokytoją Mantą Pastolį ir edukacinę psichologę Emiliją Pakalnytę – Gerliakienę apie pažymius, vertinimą bei motyvaciją. Kodėl ir vardan ko mes rašome pažymius mokykloje? Ką duoda, o ką atima pažymys? Ar galime vertinti kitaip? O jei negalime – į ką turime atkreipti dėmesį skirdami pažymius? Elzė, Mantas ir Emilija diskutuoja, kaip pažymių sistema veikia vaikus ir suaugusiuosius bei siekia atskleisti, kas iš tiesų slepiasi po mokytojų rašomais skaičiukais. 

Projektas „Renkuosi Mokyti!”
2022-12-15

2 komentarai:

  1. Ačiū Jums labai už be galo įdomią laidą. Mūsų mokykloje vaikams rašomi vienetai už tai, kad nedalyvauja kontroliniame darbe (nesvarbu, kad vaikas serga ar net guli ligoninėje ir klasės vadovė apie tai informuota).
    Aišku, grįžę jie gali atsiskaityti už tą kontrolinį darbą, tuomet vienetas ištaisomas. Kaip vertinate tokią mokyklos vertinimo sistemą? Kaip manote kaip tai veikia mokinio motyvaciją? Kaip vaikas turėtų jaustis psichologiškai, kuomet vietoje "neatvyko į pamoką" mato įrašytą 1?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Jums labai už be galo įdomią laidą. Mūsų mokykloje vaikams rašomi vienetai už tai, kad nedalyvauja kontroliniame darbe (nesvarbu, kad vaikas serga ar net guli ligoninėje ir klasės vadovė apie tai informuota).
    Aišku, grįžę jie gali atsiskaityti už tą kontrolinį darbą, tuomet vienetas ištaisomas. Kaip vertinate tokią mokyklos vertinimo sistemą? Kaip manote kaip tai veikia mokinio motyvaciją? Kaip vaikas turėtų jaustis psichologiškai, kuomet vietoje "neatvyko į pamoką" mato įrašytą 1?

    AtsakytiPanaikinti