Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Vilniaus humanistinė mokykla. Geografijos pamoka. Afrika (1–6kl.)
10:17
0
Pamokoje susipažinsite su Afrikos žemyno ypatumais: gyventojais, gyvūnais ir kraštovaizdžiu.
Vilniaus humanistinė mokykla.
2021-04-20
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Brandos darbo aprašo rengimas. Bendrieji etikos principai
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
▼
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
▼
balandžio
(81)
Vilniaus humanistinė mokykla. Istorijos pamoka (2–...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Edukac...
Nacionalinė švietimo agentūra. Vaizdo konferencija...
Vilniaus universitetas. Ar mokykla turi pasakyti, ...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Knygos „Sausio ...
Renkuosi mokyti.Tiesiai iš mokinių lūpų: kokia nuo...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. „Skaitymas kaip t...
A. Mickevičiaus viešoji biblioteka. Pokalbių cikla...
Vilniaus universitetas. Kodėl paaugusiems žmonėms ...
Vilniaus universitetas. Kaip ugdyti kūrybiškumą?
Kauno tvirtovės VII fortas. Vaizdo pamoka „Įgimtas...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. „Knygų starto“ st...
Nacionalinė švietimo agentūra. Virtualus renginys ...
Vilnius universitetas. What The Fizika? What The F...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Paž...
Vilniaus universitetas. Kodėl fizikai nepavargsta ...
Kūrybingumo mokykla. Žaidimai išranda pasaulį
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Žie...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Kur...
Vilniaus universitetas. Lituanistikos atradimai: d...
Nacionalinė švietimo agentūra. Bendrųjų programų a...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Viešoji...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Kai...
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Vaizdo ...
Nacionalinė švietimo agentūra. Nuotolinė konsultac...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Kalbos klubas pli...
Nacionalinė švietimo agentūra. Danguolė Jonaitienė...
Vilniaus universitetas. Kaip jaunimas įsitraukia į...
Nacionalinė švietimo agentūra. Valdas Vanagas. Kai...
Nacionalinė švietimo agentūra. Gitana Notrimaitė-M...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Petras...
VU mokslas be pamokslų. Ar socialinė distancija su...
Vilniaus humanistinė mokykla. Geografijos pamoka. ...
Lietuvos laisvosios rinkos institutas. Kokių pokyč...
Renkuosi mokyti. Ar XXI a. reikalingas mokytojas?
Kūrybingumo mokykla. Šiukšlių salų piliečiai
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Ciklas „Partizani...
VU mokslas be pamokslų. Kaip nustatomas Covid-19 i...
VU mokslas be pamokslų. Ar nuotolinis mokymas kenk...
Renkuosi mokyti. Belgijos švietimo patirtys
Kūrybingumo mokykla. Žmonės yra klajokliai
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Konfere...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Ko ...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Mok...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Šia...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Renkuosi mokyti. Ko mus išmoko „nepatogūs“ pasiri...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Ju...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Tri...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Klu...
Paroda „Mokykla 2020“. Atradimų laboratorijos. Vei...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Respublikinė pedagogų konferencija „IKT mokykloje:...
Respublikinė pedagogų konferencija „IKT mokykloje:...
Respublikinė pedagogų konferencija „IKT mokykloje:...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Kalbos klubas pli...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Velykų...
Draugiškas internetas. Praktinio mokymo vadovo „Me...
Tarptautinis Holokausto atminties aljansas. Teachi...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
LR Seimas. Nuotolinis forumas „Įtraukusis ugdymas(...
Vytauto V. Landsbergio vaizdo konferencija „Dalina...
Tauragės krašto muziejus. Filmas „Vilko vaikai (Wo...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Kaip v...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Aš e...
Tinklalaidė „Pokalbis laboratorijoje”. Kaip ir ko...
Renkuosi mokyti. Ar gali mišrus mokymas pakeisti t...
Vilniaus humanistinė mokykla. Ugnikalniai (1–6 kla...
A. Mickevičiaus viešoji biblioteka. Poezijos ir mu...
Kūrybingumo mokykla. Muzikali visata
Nacionalinė švietimo agentūra. Nuotolinė konsultac...
Vilniaus humanistinė mokykla. Psichologijos pamoka...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Vaikų knygos dien...
Vilniaus universitetas. Vilniaus istorijos. Moršti...
Lietuvios nacionalinė biblioteka. Vaikų knygos die...
Nacionalinė švietimo agentūra. Ugdymo turinio atna...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Kalbos klubas pli...
Nacionalinė švietimo agentūra. Kriterijų savivaldy...
Nacionalinė švietimo agentūra. Viešoji konsultacij...
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
►
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):