Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
VU. Prancūzijos prezidento Emmanuelio Macrono vizitas Vilniaus universitete
14:53
0
Prancūzijos prezidento Emmanuelio Macrono vizito Vilniaus universitete vaizdo įrašas.
Vilniaus universitetas.
2020-09-29.
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Brandos darbo aprašo rengimas. Bendrieji etikos principai
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
▼
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
▼
spalio
(79)
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
Paramos vaikams centras. Kas padeda išlaikyti emoc...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
New EdTech Classroom. Project-Based Learning with ...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
Tinklalaidė „Pinigai ir reikalai“. Apie talentą, v...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. V. Gerulaičio pas...
TED-Ed. What if there were 1 trillion more trees? ...
Šokio bendrosios programos projekto aptarimas
„Dideli maži ekranai“. Socialiniai tinklai persme...
Švietimo mainų paramos fondo seminaras „Iš mokyklo...
Paramos vaikams centras. COVID-19: vaikų savijauta...
„Dideli maži ekranai“. Audiovizualinės medijos for...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su p...
Lietuvos rašytojų sąjunga. Literatūros pamoka su p...
New EdTech Classroom. How to Teach Remotely with G...
Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“. Kaip...
Z karta: „Priimti negalima prašyti keistis“, – kur...
LMNŠC. Keramikos konkurso „Molinukas“ apdovanojimo...
Mokyklų skaitmenizacija 2020–2021 mokslo metais
Aštuntoji diena. Kaip žmogui ieškoti prasmės?
LR sveikatos apsaugos ministerija. Kaip elgtis tur...
LR sveikatos apsaugos ministerija. Tinkama rankų h...
TED-Ed. The hidden treasures of Timbuktu (Paslėpti...
Konferencija „Švietimas ir ugdymas, jungiantys ben...
Saulius Urbanas. Struvės geodezinis lankas
TED-Ed. What causes panic attacks, and how can you...
„Prisijungusi Lietuva“. E. laisvalaikis: stebėkime...
VDU „Intelekto forumas“: kaip organizuoti ir įgyve...
Rasa Jurgelevičienė. Kultūrinio raštingumo ugdymo(...
„Prisijungusi Lietuva“. E. paslaugos: patogiai ir ...
Metų mokytoja Vaidilutė Šepkauskienė: „Chemijos no...
Metų mokytoja Rasa Zubrickienė: „Svarbu, kad mokin...
Metų mokytoja Ramutė Kežienė: „Visi vaikai kūrybin...
Metų mokytoja Jūratė Orlovienė: „Dirbu kaip liepia...
Lituanistinio švietimo mokytoja Irena Gasperavičiū...
Meilės Lukšienės premijos laureatas Artur Markevič...
Metų mokytojas Aleksej Peržu: „Laikausi bendradarb...
Asta Junevičienė. Lietuvos pasaulio paveldo vertyb...
Metų mokytojas Aleksandras Ronkus: „Svarbiausia – ...
TED-Ed. The rise and fall of history’s first empir...
VDU konferencija „Kartu per atstumą. Emocinis gerb...
„Prisijungusi Lietuva“. Kaip skaičiuoti žingsnius ...
„Prisijungusi Lietuva“. Kas yra slapukai?
LMNŠC. Invaziniai augalai – grėsmė natūraliai florai
LMNŠC. Medžiai. Gyvenimas po gyvenimo
LMNŠC. Edukacinių erdvių vaidmuo ugdymo procese
LMNŠC konferencija „Mokyklų edukacinės erdvės ir u...
LMNŠC. Mokyklos aplinka – terpė bioįvairovei klest...
LMNŠC. Nacionalinės gamtos mokyklos biosfera: nuo ...
Interaktyvios platformos „Schoolemergency“ videog...
TED-Ed. Why we need national parks (Kodėl mums rei...
TEDx Talks. How To Find Your Passion and Know Your...
New EdTech Classroom. Gmail Tips for Teachers („Gm...
Vytauto Landsbergio patarimas jaunimui: „Gyvenimas...
Microsoft Education. How to use Spotlight in Micro...
Filmas „Mokykla. Tolerancija. Romai“
TEDx Talks.The Power of School Debating (Debatų mo...
TED-Ed. Can we create the perfect farm? (Ar galime...
TEDx Talks. Future - Ready Through Creativity (Ate...
L. Duoblienė. Pasiklydę pasirinkime. Filosofinių p...
Projekto „Saugesnis internetas“ diskusija apie int...
K. Sabolius. Ugdymo terpės
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Visiems...
Diskusija „Bendrajam ugdymui aktualios švietimo fi...
Lietuvos nacionalinė biblioteka. Iššūkiai mokyklom...
KAM. Būti šauktiniu – mitai ir realybė
KAM. Socialiniai tinklai – kuria, stiprina ar silp...
R. Girdzijauskienė, A.Kazlauskienė. Filosofijų kry...
R. Norvaiša. Matematikos mokymas, ugdymo filosofij...
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedag...
E. Sakadolskienė. Bendrajam ugdymui aktualios švie...
VU. Prancūzijos prezidento Emmanuelio Macrono vizi...
School Education Gateway. Project-Based Learning t...
E. skautų TV. Kokia socialinio tinklo „youtube“ at...
Šventasis Jonas Paulius II – Didysis žmonių popiežius
Draugiškas internetas. Kaip saugoti savo duomenis ...
E. skautų TV. Kaip atpažinti melagingas naujienas?
Draugiškas internetas. Kaip sumažinti brukalo el. ...
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):