VDU „Intelekto forumas“: kaip organizuoti ir įgyvendinti XXI a. mokymąsi
Siekiant atliepti švietimo iššūkius, populiarinti mokslą ir įgalinti mokytojus, Kaune spalio 21 dieną vyko „Intelekto forumas“ – renginys, kuriame mąstymo ir mokymosi iššūkius aptarė edukologai, psichologai, neuromokslininkai, filosofai, technologinių ir kitų mokslų atstovai.
Pasak vienos iš renginio organizatorių, Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijos vicekanclerės, profesorės Linos Kaminskienės, forumas yra skirtas pedagogams, dėstytojams ir visiems, kurie domisi mokslo naujovėmis, atveriančiomis naujus pažinimo ir mokymo ar mokymosi būdus.
„Su mokslo laimėjimais mes vis daugiau atrandame, kaip mokosi žmogus. Nors mokslininkai pastebi, kad šiandieninis besimokantysis pasižymi rizomatiniu mokymusi – daugiakrypčiu, dažnai nestruktūruotu, įvairiose ir netikėtose aplinkose – bet svarbu analizuoti, diskutuoti, kaip organizuoti ir įgyvendinti XXI a. mokymąsi“, – renginio temą pristato prof. dr. L. Kaminskienė.
Pirmojoje dalyje pranešėjai kalbėjo apie gebėjimą valdyti jausmus, emocinį raštingumą, kūrybiškumą, emocijų ir mąstymo svarbą. Antrojoje dalyje – apie neuroedukaciją, XXI a. švietimo iššūkius, neuroplastiškumą ir žmogaus smegenų ateitį. Paskutinės dalies pranešimai dėmesį skyrė dirbtiniam intelektui, žmogaus ir mašinos simbiozei, mokytojams kaip ateities technologijų kūrėjams, integruotam ir nuotoliniam mokymui. Kiekvienos dalies pabaigoje buvo surengta pranešėjų diskusija.
Tarp forumo pranešėjų – Vytauto Didžiojo, Vilniaus ir Lietuvos sveikatos mokslų universitetų, Pozityvaus ugdymo instituto atstovai, mokslininkai, verslininkai, neuromokslų, psichologijos, švietimo ir kitų sričių ekspertai.
Vytauto Didžiojo universitetas.
2020-10-22.
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
0 komentarai (-ų):