Aštuntoji diena. Medijų raštingumo geriausia mokytis per praktiką
Suvokti, kaip kuriamos žinios, ypač svarbu šiais laikais, kai vis daugiau laiko praleidžiame prie ekranų. „Virtualiame pasaulyje žinios yra konstruojamos. Svarbu suprasti, kad už parašyto teksto ar įdomaus įrašo socialinėse medijose visada yra žmogus, kuris tą informaciją suminkė“, - kalba Lietuvos žurnalistikos centro direktorė Džina Donauskaitė. Tačiau kaip geriausia mokyti moksleivius medijų raštingumo? D. Donauskaitė yra įsitikinusi, kad pats efektyviausias mokymasis vyksta kuriant patiems: „Per savo patirtį žmogus supranta, kaip dirba didžioji žiniasklaida. Pavyzdžiui, atsiranda supratimas, kaip rinkti informaciją, kas yra svarbu – juk ne viską žurnalistai deda į savo tekstą, videoreportažą ar tinklalaidę“. Būtent todėl ji skatina mokyklas nepamiršti senos geros tradicijos – kurti mokyklų laikraščius. Tinklalaidėje „Vizijos“ keliame aktualius klausimus apie žiniasklaidą. Jie svarbūs ne tik jauniesiems žurnalistams, bet ir visiems, kuriuos domina medijų virtuvė. Kaip atsirinkti temas, kad jos būtų aktualios bendruomenei? Kaip parašyti intriguojančią, bet ne pigaus populiarumo siekiančią antraštę? Kaip ir kiek pasirengti interviu? Galiausiai – ar privalu duoti pašnekovui skaityti ir taisyti parašytą tekstą? Kalbino Ginta Gaivenytė.
Aštuntoji diena.
2021-11-24
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
0 komentarai (-ų):