Pradinis puslapis
Apie mus
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Montessori – švietimo ateitis
14:26
0
Šaltinis: Montessori - vzdelávanie budúcnosti.
Iš anglų kalbos vertė ir subtitravo Andrius Burnickas.
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NAUJA.
Kviečiame žiūrėti parodos „Mokykla 2020“ vaizdo medžiagą!
SVARBU. Norite pasidalyti turimais vaizdo medžiagos ištekliais?
Parašykite:
mokytojotv@nsa.smm.lt.
Populiarūs įrašai
Pamoka-paskaita „Ar gali pasaulį išgelbėti skiepai?“
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Kaip suderinti sinchroninį ir asinchroninį ugdymą, kad mokiniai patirtų mokymosi sėkmę?
Paroda „Mokykla 2020“. Nuotolinio mokymo specialiojo ugdymo modelis
LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija. Viešoji konsultacija savivaldybių administracijų atstovams „Įtraukties švietime keliu“
Mokymai „Ugdome jaunąjį skaitytoją: ką reikia žinoti?“
Archyvas
►
2021
(69)
►
sausio
(69)
►
2020
(663)
►
gruodis
(86)
►
lapkritis
(83)
►
spalis
(79)
►
rugsėjis
(87)
►
rugpjūtis
(47)
►
liepa
(25)
►
birželis
(64)
►
gegužė
(64)
►
balandis
(79)
►
kovas
(40)
►
vasaris
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodis
(14)
►
lapkritis
(1)
►
spalis
(4)
►
rugpjūtis
(5)
►
birželis
(3)
►
gegužė
(8)
►
balandis
(9)
►
kovas
(3)
►
vasaris
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodis
(8)
►
lapkritis
(6)
►
spalis
(10)
►
rugsėjis
(9)
►
rugpjūtis
(11)
►
liepa
(1)
►
birželis
(16)
►
gegužė
(15)
►
balandis
(17)
►
kovas
(16)
►
vasaris
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodis
(13)
►
lapkritis
(14)
►
spalis
(12)
►
rugsėjis
(8)
►
rugpjūtis
(5)
►
birželis
(11)
►
gegužė
(13)
►
balandis
(19)
►
kovas
(11)
►
vasaris
(16)
►
sausio
(18)
▼
2016
(153)
►
gruodis
(11)
►
lapkritis
(13)
►
spalis
(13)
►
rugsėjis
(5)
►
rugpjūtis
(21)
►
liepa
(1)
►
birželis
(15)
►
gegužė
(12)
►
balandis
(16)
►
kovas
(10)
►
vasaris
(12)
▼
sausio
(24)
Meninio ugdymo aktualijos
Albinas Kalvaitis. Medijų ir informacinio raštingu...
Kodėl reikalingas elektroninių cigarečių vartojimo...
Vincas Grigas. Informacinis raštingumas mokykloje:...
Donatas Puslys. Kodėl turime išmintingai vartoti m...
Justinas Dadonas. Vaizdų kalba
Zita Nauckūnaitė. Menų mokyklinis brandos egzamina...
Irena Daubarienė. Telšių r. sav. patirtis įgyvend...
Pasirengimas darbui su kompiuterinėmis nytinėmis s...
James Paul Gee. Apie kompiuterinius žaidimus, moky...
Julius Norvila. Globaliojo pilietiškumo ugdymas pa...
Egdūnas Račius. Istorijos nesuklastosi? Islamo ist...
2016 metų užsienio kalbos valstybinio brandos egza...
„Etninės kultūros savaitės mokykloje 2015“ veiklų ...
Pasirengimas muzikologijos brandos egzaminui
Montessori – švietimo ateitis
Pasirengimas 2016 metų menų ir technologijų brando...
Asta Morkūnienė. Neformaliojo vaikų švietimo krepš...
Šaulių sąjunga aktyviai dalyvauja jaunųjų piliečių...
Žilvinas Gailius. Ugdytojas – koks jis?
Mokinių socialinės-pilietinės veiklos organizavima...
Priešiškos informacinės operacijos Lietuvoje
Diskusija „Nuo ko prasideda ugdymas“
Laima Kyburienė. Šių dienų jauno žmogaus portretas
►
2015
(156)
►
gruodis
(21)
►
lapkritis
(15)
►
spalis
(24)
►
rugsėjis
(22)
►
rugpjūtis
(17)
►
liepa
(4)
►
birželis
(9)
►
gegužė
(6)
►
balandis
(19)
►
kovas
(7)
►
vasaris
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodis
(2)
►
lapkritis
(93)
►
spalis
(71)
►
rugsėjis
(13)
►
rugpjūtis
(14)
►
birželis
(3)
►
gegužė
(4)
►
balandis
(28)
►
kovas
(30)
►
vasaris
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodis
(7)
►
lapkritis
(17)
►
spalis
(11)
►
rugpjūtis
(3)
►
birželis
(1)
►
balandis
(1)
►
vasaris
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkritis
(28)
►
spalis
(20)
►
rugsėjis
(1)
►
rugpjūtis
(20)
►
liepa
(2)
►
birželis
(1)
►
gegužė
(2)
►
balandis
(2)
►
kovas
(1)
Reikšminiai žodžiai
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klasė aukštyn kojom
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybinės serijos
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Menų dūzgės
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Mokytojų etatinis darbo užmokestis
Neformaliojo vaikų švietimo krepšelis
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Paroda „Mokykla“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Vadovėlių vertinimas
Visos dienos mokykla
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):