Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Montessori – švietimo ateitis
14:26
0
Šaltinis: Montessori - vzdelávanie budúcnosti.
Iš anglų kalbos vertė ir subtitravo Andrius Burnickas.
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Mąstau, todėl nesiunčiu – kaip mokytojai gali padėti mokiniams išvengti sekstingo spąstų?
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
►
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
▼
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
▼
sausio
(24)
Meninio ugdymo aktualijos
Albinas Kalvaitis. Medijų ir informacinio raštingu...
Kodėl reikalingas elektroninių cigarečių vartojimo...
Vincas Grigas. Informacinis raštingumas mokykloje:...
Donatas Puslys. Kodėl turime išmintingai vartoti m...
Justinas Dadonas. Vaizdų kalba
Zita Nauckūnaitė. Menų mokyklinis brandos egzamina...
Irena Daubarienė. Telšių r. sav. patirtis įgyvend...
Pasirengimas darbui su kompiuterinėmis nytinėmis s...
James Paul Gee. Apie kompiuterinius žaidimus, moky...
Julius Norvila. Globaliojo pilietiškumo ugdymas pa...
Egdūnas Račius. Istorijos nesuklastosi? Islamo ist...
2016 metų užsienio kalbos valstybinio brandos egza...
„Etninės kultūros savaitės mokykloje 2015“ veiklų ...
Pasirengimas muzikologijos brandos egzaminui
Montessori – švietimo ateitis
Pasirengimas 2016 metų menų ir technologijų brando...
Asta Morkūnienė. Neformaliojo vaikų švietimo krepš...
Šaulių sąjunga aktyviai dalyvauja jaunųjų piliečių...
Žilvinas Gailius. Ugdytojas – koks jis?
Mokinių socialinės-pilietinės veiklos organizavima...
Priešiškos informacinės operacijos Lietuvoje
Diskusija „Nuo ko prasideda ugdymas“
Laima Kyburienė. Šių dienų jauno žmogaus portretas
►
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
►
rugpjūčio
(17)
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):