Serge Barbet. Kaip ugdyti skaitmeninės visuomenės piliečius?



2015 m. sausio mėn. išpuolių bangos sukrėsta Prancūzija mobilizavosi ir susitelkė į skaitmeninės eros švietimo bei pilietiškumo iššūkius. Ką gali padaryti mokykla, kad būtų ugdomi laisvi ir išprusę piliečiai, gebantys patys rasti informaciją ir atskirti suklastotas žinias šioje socialinių tinklų ir ekranų eroje? Prancūzijos medijų ir informacinio raštingumo patirties pristatymas, pateikiant nacionalinio Medijų ir informacinio raštingumo centro (CLEMI) pagrindinę misiją – rengti mokytojus, kurti medijų ir informacinio raštingumo ugdymo priemones, organizuoti medijų raštingumo mokyklose veiklas, koordinuoti kasmet vykstančią „Medijų raštingumo mokyklose savaitę“, kuri suburia daugiau kaip 4 mln. mokinių. Šiais metais organizuota jau 31-oji Medijų raštingumo savaitė mokyklose, kurios tema „Informacija be sienų“, tapo tarptautinio konteksto operacija. Serge Barbet, Medijų ir informacinio raštingumo centro CLEMI (Prancūzija) vadovas, skaito pranešimą „Suklastotos naujienos, informacijos painiava… Kaip ugdyti skaitmeninės visuomenės piliečius?“.
Paroda „Mokykla 2019“. Iš prancūzų kalbos vertė Lina Rimkuvienė.
Prancūzų institutas Lietuvoje.
Nacionalinė švietimo agentūra.
2019 m. lapkričio 22 d., Vilnius.

0 komentarai (-ų):