Pradinis puslapis
Apie interneto svetainę
Ugdymas
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Pagrindinis ir vidurinis ugdymas
Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba
Neformalusis vaikų ir jaunimo švietimas
Netradicinis ugdymas
Auditorija
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo auklėtojai
Mokyklų vadovai
Mokytojai
Pradedantieji mokytojai
Mokiniai
Bibliotekininkai
Savivaldybių švietimo skyrių specialistai
Švietimo pagalbos specialistai
Tėvai
Dalykai
Biologija
Chemija
Dailė
Dorinis ugdymas
Ekonomika ir verslumas
Fizika
Fizinis ugdymas
Gamtamokslinis ugdymas
Geografija
Informatika
Istorija
Medijų menas
Lietuvių kalba ir literatūra
Lietuvių gestų kalba
Lituanistinis švietimas
Matematika
Menų istorija
Muzika
Pilietiškumo ugdymas
Psichologija
Religijotyra
Rengimas šeimai ir lytiškumo ugdymas
Sveikatos ugdymas
Šokis
Tautinių mažumų gimtosios kalbos
Teatras
Technologijos
Teisė
Užsienio kalbos
Žmogaus sauga
Integruojamas turinys
Antikorupcinis ugdymas
Etninė kultūra
Europos Sąjungos aktualijos
Finansinis raštingumas
Globalusis švietimas
Intelektinė nuosavybė
Medijų ir informacinis raštingumas
Nacionalinis saugumas
Prekybos žmonėmis prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
STEAM
Tarpkultūrinis ugdymas
Ugdymas karjerai
Geros mokyklos koncepcija
Asmenybės ūgtis
Gyvenimas mokykloje: saviraiškus dalyvavimas
Ugdymasis: dialogiškas ir tyrinėjantis
Ugdymas: paremiantis ugdymąsi
Darbuotojai: asmenybių įvairovė
Mokyklos bendruomenė: besimokanti organizacija
Lyderystė ir vadyba: įgalinančios
Ugdymosi aplinka: dinamiška, atvira, funkcionali
Vietos bendruomenė ir mokyklos savininkas: įsipareigoję
Guy Claxton. Kaip vaikai galėtų mokytis geriau
14:54
0
Šaltinis: Guy Claxton. How Children Can Learn Better.
Iš anglų k. vertė ir subtitravo Andrius Burnickas.
0 komentarai (-ų):
Naujesnis pranešimas
Pradinis puslapis
Senesnis pranešimas
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Paieška
AKTUALIJOS
NUO 2023 M. LIEPOS 1 DIENOS INTERNETO SVETAINĖ NEBEATNAUJINAMA
Populiarūs įrašai
Mokomasis filmas „Kaip ugdyti kritinį mąstymą?“
G. Mažeikis. Kritinė teorija ir humanistinės pedagogikos dekonstrukcija
Mąstau, todėl nesiunčiu – kaip mokytojai gali padėti mokiniams išvengti sekstingo spąstų?
Kompetencijų aprašo rengėjų pristatymų ciklas. Vaiko raida
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjunga. Vaizdo pamokų ciklas „Rašinio kūrimo koordinatės“. Polemika ir poleminė pastraipa (15)
Archyvas
►
2023
(223)
►
birželio
(32)
►
gegužės
(37)
►
balandžio
(27)
►
kovo
(49)
►
vasario
(29)
►
sausio
(49)
►
2022
(570)
►
gruodžio
(56)
►
lapkričio
(43)
►
spalio
(55)
►
rugsėjo
(46)
►
rugpjūčio
(35)
►
liepos
(34)
►
birželio
(43)
►
gegužės
(44)
►
balandžio
(44)
►
kovo
(55)
►
vasario
(66)
►
sausio
(49)
►
2021
(800)
►
gruodžio
(80)
►
lapkričio
(33)
►
spalio
(62)
►
rugsėjo
(71)
►
rugpjūčio
(34)
►
liepos
(37)
►
birželio
(53)
►
gegužės
(76)
►
balandžio
(81)
►
kovo
(103)
►
vasario
(94)
►
sausio
(76)
►
2020
(658)
►
gruodžio
(85)
►
lapkričio
(83)
►
spalio
(79)
►
rugsėjo
(87)
►
rugpjūčio
(47)
►
liepos
(25)
►
birželio
(64)
►
gegužės
(64)
►
balandžio
(79)
►
kovo
(36)
►
vasario
(7)
►
sausio
(2)
►
2019
(58)
►
gruodžio
(14)
►
lapkričio
(1)
►
spalio
(4)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(8)
►
balandžio
(9)
►
kovo
(3)
►
vasario
(1)
►
sausio
(10)
►
2018
(133)
►
gruodžio
(8)
►
lapkričio
(6)
►
spalio
(10)
►
rugsėjo
(9)
►
rugpjūčio
(11)
►
liepos
(1)
►
birželio
(16)
►
gegužės
(15)
►
balandžio
(17)
►
kovo
(16)
►
vasario
(7)
►
sausio
(17)
►
2017
(140)
►
gruodžio
(13)
►
lapkričio
(14)
►
spalio
(12)
►
rugsėjo
(8)
►
rugpjūčio
(5)
►
birželio
(11)
►
gegužės
(13)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(11)
►
vasario
(16)
►
sausio
(18)
►
2016
(153)
►
gruodžio
(11)
►
lapkričio
(13)
►
spalio
(13)
►
rugsėjo
(5)
►
rugpjūčio
(21)
►
liepos
(1)
►
birželio
(15)
►
gegužės
(12)
►
balandžio
(16)
►
kovo
(10)
►
vasario
(12)
►
sausio
(24)
▼
2015
(156)
►
gruodžio
(21)
►
lapkričio
(15)
►
spalio
(24)
►
rugsėjo
(22)
▼
rugpjūčio
(17)
Vaino Brazdeikis. Darbas su švietimo registrais ad...
Inga Bankauskienė. Daugiafunkcių centrų galimybės ...
Audronė Vinikaitė. Programos „LEADER“ 2014–2020 m....
Aušra Adomaitytė: „Daugiafunkciame centre svarbu i...
Njolė Bitinienė: „Daugiafunkciai centrai – geriaus...
Vida Stokienė: „Svarbu, kad mokymasis visą gyvenim...
Žilvinas Gailius. Kaip susikalbėti tarp skirtingų ...
Kodėl Singapūro švietimo sistema yra viena iš veik...
Kodėl man patinka būti mokytoja?
Ina Lužkienė, Jūratė Sapiegaitė. Mokyklų ir NVO pa...
Jonas Tamošaitis: „Kaimo bendruomenei svarbu sutel...
Rita Šilvienė: „Kaimo žmogų į daugiafunkcį centrą ...
Indrė Augutienė. Mokyklos vaidmuo globaliojo vysty...
Julius Norvila. Globaliojo švietimo samprata, teis...
Guy Claxton. Kaip vaikai galėtų mokytis geriau
Don Tapscott. Mintys apie civilizaciją socialiniam...
Klasė aukštyn kojom
►
liepos
(4)
►
birželio
(9)
►
gegužės
(6)
►
balandžio
(19)
►
kovo
(7)
►
vasario
(11)
►
sausio
(1)
►
2014
(264)
►
gruodžio
(2)
►
lapkričio
(93)
►
spalio
(71)
►
rugsėjo
(13)
►
rugpjūčio
(14)
►
birželio
(3)
►
gegužės
(4)
►
balandžio
(28)
►
kovo
(30)
►
vasario
(3)
►
sausio
(3)
►
2013
(49)
►
gruodžio
(7)
►
lapkričio
(17)
►
spalio
(11)
►
rugpjūčio
(3)
►
birželio
(1)
►
balandžio
(1)
►
vasario
(5)
►
sausio
(4)
►
2012
(77)
►
lapkričio
(28)
►
spalio
(20)
►
rugsėjo
(1)
►
rugpjūčio
(20)
►
liepos
(2)
►
birželio
(1)
►
gegužės
(2)
►
balandžio
(2)
►
kovo
(1)
Reikšminiai žodžiai
Atvykusiųjų vaikų ugdymas
Brandos darbas
Brandos egzaminas
COVID-19
Daugiafunkciai centrai
Ekologinis švietimas
Emocinis intelektas
Gabių vaikų ugdymas
Geros mokyklos koncepcija
Gestų kalba
Hibridinis mokymas
Integralus ugdymas
Išorinis mokyklos vertinimas
Klimato kaita
Kompetencijų ugdymasis
Konfliktų sprendimas
Kritinio mąstymo ugdymas
Kūrybingumo ugdymas
Lietuvos švietimo raida
Mentorystė
Mokyklos bendruomenė
Mokyklos biblioteka
Mokyklos įsivertinimas
Mokyklų veiklos tobulinimas
Mokymasis bendradarbiaujant
Mokymasis iš aktualijų
Mokymasis tyrinėjant
Mokymasis visą gyvenimą
Mokinių psichinė sveikata
Mokytojo profesija
Mokytojų asociacijos
Mokytojų bendruomenė
Nuotolinis mokymas
Pamokos planavimas
Paroda „Mokykla 2020“
Patyčių prevencija
Projektinė veikla
Savanorystė
Skaitymo gebėjimų ugdymas
Skaitymo skatinimas
Socialinė-pilietinė veikla
Socialiniai tinklai
Socialinis darbas
Specialieji ugdymosi poreikiai
Šachmatai
Švietimo sistemos
Švietimo tyrimai
Tarpinstitucinis bendradarbiavimas
Tėvų vaidmuo švietime
Totorių metai
Tūkstantmečio mokyklų programa
Ugdymo filosofija
Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas
Ugdymo organizavimas
Ugdymo turinio kaita
Ugdomasis vadovavimas
Ukrainiečių vaikų ugdymas
Vadovėlių vertinimas
VBE statistinė analizė
Visos dienos mokykla
Visuomeninis ugdymas
Teikia „
Blogger
“.
Svetainės peržiūrų skaičius
0 komentarai (-ų):